Amega Fleetdeal

Wist u dat Amega Fleet u voordeel biedt op uw wagenpark?
Wat kan Amega Fleetdeal u bieden?

Bekijk onze video voor een uitleg van onze diensten.

Wat biedt Amega Fleetdeal u?

  • Zeer compleet dienstenpakket
  • Uw loyaliteit wordt beloond: hoe meer producten en diensten u afneemt, hoe meer u bespaart.
  • Gebundeld specialisme
  • 1 vast contactpersoon voor alle vragen en afspraken
  • 1 vast telefoonnummer 24/7 bereikbaar
  • Klachten worden binnen 24 uur behandeld
  • Tevredenheid berijders gaat omhoog
  • Inkoopvoordeel

Onze aanpak

  1. Inventarisatie van uw huidige wagenpark of advies bij realisatie van uw wagenpark.
  2. Wij geven u gedegen advies over kostenbesparing, leasing, onderhoud van uw wagenpark en service die wij u bieden als vaste klant.
  3. Een vaste contactpersoon wordt aan uw organisatie toegewezen, met specifieke kennis voor uw bedrijf en/of branche.
  4. Uw accountmanager onderhoudt regelmatig contact met u.
  5. Uw fleetmanagement vraagstukken volledig ontzorgd!

Bent u geinteresseerd in de Amega Fleetdeal?
Neem contact met ons op!

 

Voor u als wagenparkbeheerder

Wat kan Amega Fleet voor u als wagenparkbeheerder betekenen?

  • Wij bieden u een zeer compleet dienstenpakket
  • Het wagenpark beheer kost u minder, tijd, energie en geld
  • Uw loyaliteit wordt beloond: want hoe meer producten en diensten u afneemt, hoe meer u bespaart.
  • Ook wanneer u al een samenwerking heeft met een andere leasemaatschappij kunnen wij u met de Amega Fleetdeal veel voordeel bieden, zoals bijvoorbeeld extra inkoopvoordeel, bedrijfswageninrichting en turn key levering. Eén van onze specialisten vertelt u hier graag meer over. 

Voor u als berijder

Wat kan Amega Fleet voor u als berijder betekenen? 

 Zeer compleet dienstenpakket

 Eén vast telefoonnummer 24/7 bereikbaar

 Eén vaste contactpersoon voor alle vragen en afspraken

 Haal-en brengservice

Voor leasemaatschappijen

Wat kan Amega Fleet voor uw leasemaatschappij betekenen?

U streeft naar een zo hoog mogelijke tevredenheid bij uw klanten. Om de berijderstevredenheid te borgen of te verhogen, ondersteunen wij u met onze speciale Amega Fleetdeal. 

U kunt daarbij in het offerte- en besteltraject denken aan:

  • Klantspecifieke opvolging gedurende de leasetermijn
  • Vaste contactpersoon gedurende het bestel- en levertraject
  • Digitale status updates tijdens bestelperiode
  • Aflevering van nieuwe auto’s door speciale afleveradviseurs in heel Nederland

Na inzet van de auto kunt u daarbij denken aan:

  • Haal- en brengservice van berijders bij elk werkplaatsbezoek
  • De berijder kan altijd binnen 5 werkdagen terecht voor onderhoud
  • Klantspecifieke punten-check bij elk werkplaatsbezoek
  • Check lease coulance bij elk werkplaatsbezoek
  • Pro actieve benadering van berijders, bijvoorbeeld door inzet van campagnes voor de zomer- en winterbandenwissel
  • Digitale schade intake
  • Regie houden over het hele onderhouds en- en schadeproces met alle deelnemers
  • Klantspecifieke vastlegging van klachten en tevredenheidsrapportages (KTV’s)

Door de dienstverlening naar berijders /lessee’s te optimaliseren, bespaart ú tijd en kosten en stijgt de klanttevredenheid.