Wat kan Amega Fleet voor uw leasemaatschappij betekenen?
U streeft naar een zo hoog mogelijke tevredenheid bij uw klanten. Om de berijderstevredenheid te borgen of te verhogen, ondersteunen wij u met onze speciale Amega Fleetdeal.
U kunt daarbij in het offerte- en besteltraject denken aan:
- Klantspecifieke opvolging gedurende de leasetermijn
- Vaste contactpersoon gedurende het bestel- en levertraject
- Digitale status updates tijdens bestelperiode
- Aflevering van nieuwe auto’s door speciale afleveradviseurs in heel Nederland
Na inzet van de auto kunt u daarbij denken aan:
- Haal- en brengservice van berijders bij elk werkplaatsbezoek
- De berijder kan altijd binnen 5 werkdagen terecht voor onderhoud
- Klantspecifieke punten-check bij elk werkplaatsbezoek
- Check lease coulance bij elk werkplaatsbezoek
- Pro actieve benadering van berijders, bijvoorbeeld door inzet van campagnes voor de zomer- en winterbandenwissel
- Digitale schade intake
- Regie houden over het hele onderhouds en- en schadeproces met alle deelnemers
- Klantspecifieke vastlegging van klachten en tevredenheidsrapportages (KTV’s)
Door de dienstverlening naar berijders /lessee’s te optimaliseren, bespaart ú tijd en kosten en stijgt de klanttevredenheid.